Alla inlägg under januari 2012

Av Jocaim Ek - 12 januari 2012 09:47

Då var man tillbaka här igen, efter långt uppehåll kunde jag inte hålla mig borta längre. Jag känner att man måste tillbaka till hetluften nu när slutspelet i Championes League drar igång! Å vilka åttondelsfinaler vi har framför oss. Lyon-Apoel, Napoli-Chelsea, Milan-Arsenal, Leverkusen-Barcelona, Basel-Bayern, CSKA Moskva-Real, Zenit-Benfica och Marsille-Inter. Vi kommer gå in på matcherna i mer detalj inom kort så småningom. Men kan redan nu säga att min drömfinal vore Bayern-Real. Bayern som är bland Europas bästa defensiva lag, plus en Gomez som sprutar in mål. Mot ett Real som åter är tillbaka i finrummet både i spanska ligan plus championes league, och med den fina fotbollen vi är vana vid att se dom spela. Mer ska diskuteras lite längre fram, först siktar vi in oss på åttondelfinalerna. Hör av mig inom kort igen, ha det gött haj!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards